Espertu: In u 2021, l'industria siderurgica domestica hà più opportunità chè risichi

L'8-9 di ghjennaghju, l'11u Forum di Cooperazione di Logistica di Ferru è Acciaio in Cina di u 2021 si hè tenutu in Shanghai Pudong Shangri-La Hotel. U foru hè statu guidatu da a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti, è accoltu da u Cumitatu Prufessionale di Logistica di l'Acciaio di China IOT, Shanghai Zhuo Steel Chain è Nishimoto Shinkansen. Esperti è studiosi di u campu di e merci in massa, è ancu l'élites corporative in a catena industriale di a produzzione di l'acciaio, a logistica, u magazzinu, a finanza, a custruzzione, etc., si sò riuniti per sperimentà cumplettamente, sistematicamente è prufondamente u pulsu di l'industria, è mudelli di transazzione innovatori. per a catena logistica di u mo paese di u mo paese, Accelerating u sviluppu di l'aghjurnamentu industriale è l'integrazione di strategie emergenti, etc., hà realizatu discussioni approfondite.

In u 2020, malgradu a pandemia chì spazza u mondu, a Cina hè l'unica ecunumia per ottene una crescita positiva.

L'epidemie hà acceleratu a trasfurmazioni di l'industria. Fighjendu nantu à l'industria siderurgica di a Cina, Cai Jin, vicepresidentu di a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti, hà previstu chì sottu à l'ambienti di u 6% di crescita ecunomica, l'industria siderurgica o u cunsumu di l'acciaio duveranu stà à 3% -4% durante u periodu "14th Plan Quinquennal". Livellu. Prima di u 2020, u cunsumu di l'azzaru di a Cina serà più di 900 milioni di tunnellate; in 2020, i fundamenti mercatu sarà circa 1,15 miliardi tunnillati, o ancu più altu. Duranti u periodu "14th Five-Year Plan", l'energia nova domestica è u cunsumu di l'azzaru pò varià da 150 milioni à 200 milioni di tunnellate.

In risposta à u sviluppu di u cunsumu di l'industria di l'acciaio, Li Xinchuang, secretariu di u partitu di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica, hà previstu chì u cunsumu di l'acciaio mostrarà una piccula crescita quist'annu. À u cortu termini, u cunsumu di l'acciaio di a Cina resta altu è in aria. Sutta l'influenza di e pulitiche fiscali attive di u paese, cum'è l'aumentu di a riduzione di l'impositu è ​​di e tasse è l'espansione di l'investimentu di u guvernu, a crescita di a dumanda da e principali cumpagnie siderurgiche downstream cum'è a custruzzione guidà l'aumentu di u cunsumu d'acciaio.

In u campu di ferraglia, Feng Helin, vice-segretariu generale di a China Scrap Steel Application Association, hà dichjaratu chì u rapportu d'utilizazione di e risorse di ferraglia di u mo paese hè cresciutu da 11,2% durante u periodu di "Dodicesimu Pianu Quinquennale" à 20,5%. rializà u "tredicesimu Pianu Quinquennale" di l'industria di l'acciaio di u mo paese dui anni prima di u calendariu. "U 20% di u scopu previstu presentatu da u pianu di sviluppu.

In attesa di u futuru di u sviluppu macroeconomicu di a Cina, cum'è Guan Qingyou, capu economista di l'Istitutu di Ricerca Finanziaria, hà dettu, l'ecunumia di a China hà ottinutu una forte ricuperazione in a prima mità di 2021. Wang Depei, economistu capu di u Foca Think Tank. crede chì l'epidemie hè una leva di u sviluppu storicu. Da a perspettiva di u PIB, l'Arca di Noè di u mondu hè in Cina.

In u mercatu secundariu, Qiu Yuecheng, direttore di a ricerca negra in Everbright Futures, ghjudicheghja chì in u 2021, diversi settori di u paese puderanu vede un aumentu à u turnu. In l'ultimi deci anni, u prezzu di rebar hà cullatu à 3000-4000 yuan / ton; in u cuntestu di a ripresa ecunomica glubale, u prezzu di l'acciau domesticu tutale pò cresce à più di 5000 yuan/ton.

U prublema di u minerale di ferru in l'industria siderurgica hà attiratu assai attenzione. Li Xinchuang hà dettu chì 85% di u minerale di ferru di u mo paese hè impurtatu, è u minerale di ferru hè troppu monopolisticu è cuncentratu. Inoltre, u minerale di ferru hè intrutu in l'economie è a speculazione di capitale. Wang Jianzhong, Segretariu Generale di u Cumitatu Prufessiunali di Logistica di Ferru è Acciaio di a Federazione Chinesa di Logistica è Acquisti, hà dettu ancu chì l'aumentu disordinatu di u minerale di ferru hà strettu i profitti di a catena di supply. Tutti dui deve esse trattatu cun prudenza.

L'epidemie forza l'imprese in a catena industriale à ottene in linea è intelligente

In l'era di l'Internet industriale, u rapidu sviluppu di l'industria siderurgica hè inseparabile da l'innuvazione tecnologica è l'applicazioni pratiche. In questu sensu, Qi Zhiping, CEO di Zall Zhilian Group, un rappresentante di l'imprese Internet di l'industria di massa, crede chì a nova epidemia di a corona in 2020 forzarà e cumpagnie à implementà cumplettamente l'informatizazione, a digitalizazione è e riformi in linea.

Pigliendu a so filiale Zhuo Steel Chain per esempiu, i servizii finanziarii di a supply chain anu trè vantaghji maiò: informatizazione, digitalizazione è in linea. L'applicazione in linea di i clienti, a rivista in linea è i prestiti in linea sò cuntati in minuti, assicurendu a puntualità di u sustegnu di u serviziu finanziariu in u ligame cummerciale di a catena industriale. Dopu questu hè l'empowerment digitale di u seguimentu è u monitoraghju di e plataforme cum'è e plataforme di cummerciale intelligenti è l'IoT intelligente. A piattaforma ligami un gran numaru di fonti di dati di l'industria, cunduce a validazione incruciata, è custruisce un sistema di valutazione di creditu cù e transazzione cum'è u corpu principale, per quessa chì e finanze beneficaranu più entità upstream è downstream in l'industria siderurgica.

Zall Zhilian hè stata in u campu di massa per parechji anni, è hà custruitu l'ecologia di i prudutti agriculi, chimichi, plastica, azzaru, metalli non-ferrous, etc., è basatu annantu à scenarii di transazzione è big data per furnisce servizii d'integrazione di a catena industriale cum'è cum'è a gestione di pruprietà, logistica, finanza, transfruntiera è supply chain. Diventate a più grande transazzione B2B di a Cina è u sistema di serviziu di supportu.

Per capiscenu ancu i servizii finanziarii di a supply chain, Zhang Hong di Zhongbang Bank hà spartutu un eccellente casu di l'integrazione di l'industria è a finanza in l'industria siderurgica. U pruduttu di serviziu finanziariu di a supply chain cuncepitu da Zhongbang Bank è Zhuo Steel Chain, una piattaforma Internet per l'industria siderurgica, furnisce servizii di finanziamentu persunalizati per e piccule è medie imprese in a catena di l'industria siderurgica. Da u 2020, più di 500 cumpagnie chì servenu a catena di l'industria di l'acciaio seranu aghjunte di novu, è più di 1,000 clienti corporativi seranu servuti cumulativamente. Per mezu di l'applicazioni di tecnulugii cum'è big data è blockchain, l'efficienza di u serviziu hè stata ancu migliorata qualitativamente. In 2020, l'appruvazioni di finanziamentu di e duie cumpagnie pò esse cumpletu in un ghjornu di travagliu unicu, è un ghjornu unicu di 250 milioni + fondi serà investitu.

Cum'è l'imprese terminali di cunsumatori rapprisentanti di a catena di l'industria siderurgica, Huang Zhaoyu, direttore di Zhenhua Heavy Industry Offshore Platform Research Institute, è Wei Guangming, vicedirettore esecutivu di China Railway Construction Corporation Centralized Procurement Center, anu ancu pronunciatu discorsi principali. A fabricazione è l'infrastruttura à grande scala sò i principali industrii pilastri di u cunsumu d'acciaio di a Cina. I dui invitati anu spressu i so suggerimenti per ottene una sinergia trà l'offerta è a dumanda cù l'acciaieri upstream è e cumpagnie di cummercializazioni di l'acciaio midstream, è speranu di cooperà cù cumpagnie Internet industriali eccezziunali cum'è Zhuo Steel Chain , Per creà inseme una catena di fornitura d'acciaio sicura, preziosa è efficiente integrata. sistema di serviziu.

Servindu tutta a catena di l'industria siderurgica, Zhuo Steel Chain riduce i costi è aumenta l'efficienza per l'industria

Hè capitu chì Zhuo Steel Chain hè impegnatu à l'innuvazione, cultiva in profondità a catena di l'industria siderurgica, aderisce à a "tecnologia + cumerciu" di dui roti, rializeghja u ligame di dati trà i raghji superiore, mediu è bassu di a catena industriale, è crea una piattaforma di serviziu integrata di Internet di prima classe per l'industria di a merce in massa negra. Migliurà a qualità è l'empowerment per u sviluppu di l'industria siderurgica.

In 2021, Zhuo Steel Chain aumenterà l'investimentu cuntinuu in e capacità di serviziu specializate è persunalizate di l'industria downstream di l'acciaio, cù u scopu strategicu di co-custruzzione è migliuramentu di a gestione di u serviziu di l'operazione digitale. In questu sensu, Zhuo Steel Chain implementa u pianu di partenarii paralleli "Zhuo +", per mezu di joint ventures o di cuuperazione, per approfondisce u mercatu di u terminal di u consumatore di l'industria, ogni subcampu sceglie solu un partner, vantaghji cumplementari è spartera di benefici. U scopu di furnisce l'infrastruttura, i prughjetti municipali, chjave di sussistenza, a fabricazione di l'equipaggiu per l'imprese cintrali, l'imprese statali, l'imprese quotate è i capi di l'industria per mezu di l'acquistu di risorse, strumenti di serviziu di prudutti finanziarii di a catena di fornitura, magazzinu, logistica è cassette di strumenti di distribuzione di Zhuo. Piattaforma Steel Chain Furnisce suluzioni di serviziu integrate one-stop per altre imprese.


Post time: Jan-13-2021